Вопросы
Чтобы оставлять отзывы на акцию, вам нужно авторизоваться или зарегестрироваться
Ольга
16.11.25 Вчора з чоловіком були по покупону у SlimClub. Придбала spa-програму на двох на 105 хвилин. Дякую чудовому масажисту Лесі, я отримала масаж, який дійсно сподобався. У чоловіка була масажист Світлана. Він також сказав, що задоволений програмою. Дякуємо Вам, дівчата. І дякуємо Покупону за можливість отримати цю пропозицію зі знижкою 🤗❤️
Добрий день, Ольга.
Дякуємо, що поділились своїм враженням. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру SlimClub
02.12.25 22:30 Щиро дякуємо за Ваш чудовий відгук! 🌿 Нам надзвичайно приємно, що Ви оцінили професіоналізм нашого майстра Лесі. Обов'язково передамо їй Ваші теплі слова — для неї це найкраща мотивація. Завжди раді бачити Вас знову!
Олена
12.11.25 Чудова атмосфера , дуже круто
Добрий день, Олена.
Дякуємо Вам за відгук. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру SlimClub
02.12.25 22:31 Дякуємо за Ваш відгук! Раді знати, що Вам у нас сподобалося. Чекаємо на Вас знову за порцією релаксу та гарного настрою!
Екатерина Ки
24.10.25 1 фото
Були з чоловіком - дуже сподобалось, професійні массажисти, розслаблююча атмосфера. 1,5 години пролетіла як мить. Рекомедую.

Добрий день. Дякуємо Вам за відгук. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру SlimClub
02.12.25 22:32 Щиро дякуємо за Ваш відгук! 🥰 Нам дуже приємно, що Ви обрали нас для спільного відпочинку з чоловіком. Раді, що наші майстри змогли створити атмосферу, в якій час пролетів непомітно, але з користю. Будемо щасливі бачити вашу пару знову!
Марина
19.09.25 4
отзыва
Все пройшло чудово, релаксація та відпочинок з користю для здоров’я).
Майстер професіонал своєї справи. Рекомендую 👍🏻
Добрий день, Марина.
Дякуємо, що поділились своїм враженням. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру SlimClub
02.12.25 22:33 Дякуємо за рекомендацію! 👍🏻 Чудово, що візит пройшов успішно і Ви залишилися задоволені роботою майстра. Завжди раді бачити Вас у нашому Центрі!
1111
12.09.25 Паличками досить боляче роблять рухи. Ти ознайомився з протоколом але ж думаєш що просто це буде легка вібрація. Також масажу голови багато часу не приділяють. І шкода що нема душу. Але найбільше мене дивує відношення співробітників. Адміністратор з самого першого дзвінку розмовляла з пасивною агресією. Коли ми прийшли в салон те саме було. Ми не могли знайти вхід 20 хв і 2рази дзвонила ніхто не брав і у вайбері теж коли ми зайшли адмін і масажист сиділи за стійкою. Коли ми вийшли були вже інші відвідувачі в коридорі і всі по черзі йшли в туалет. Перша дівчина зайшла сказала масажисту що закінчився туалетний папір. Він пішов кудись. Я думала зараз принесе. Бо як дівчатам в туалет сходити. Але він просто це проігнорував. Ще не дуже гарне враження складає що за все «додаткове» треба платити. Капці 30 грн одноразова білизна ще 30. Це невеликі кошти але їх собівартість маленька можна просто внести її в ціну масажу і давати ніби безкоштовно ніби хочуть наживитись. Навряд ще раз прийду
Вітаю.
Дякуємо Вам за відгук. Шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені. Будемо намагатися в подальшому тільки радувати Вас цікавими акціями.
Адміністрація Центру відновлення та навчання SlimClub
02.12.25 22:51 Вітаємо. Дякуємо за Ваш відгук.
Ми уважно ознайомилися з Вашими коментарями. Дозвольте надати офіційне роз'яснення щодо стандартів нашої роботи та ціноутворення.
1. Щодо платних витратних матеріалів. Наша цінова політика побудована на принципі чесності та вибору для клієнта. Доречною буде аналогія з автомобільною індустрією: якість двигуна та збірки (у нашому випадку — професіоналізм майстрів та ефективність масажу) є незмінно високою, це "базова комплектація". Додаткові опції комфорту (одноразова продукція, капці тощо) не включені у вартість акційної пропозиції, щоб зберегти мінімальну ціну на саму послугу. Ми надаємо клієнту вибір: скористатися власною змінною білизною та взуттям безкоштовно або придбати одноразовий комплект у адміністратора за собівартістю. Це економічно обґрунтований підхід, а не "спроба наживитися".
2. Щодо побутових моментів (засоби гігієни). Ситуація з туалетним папером — це технічний робочий момент. Витратні матеріали мають властивість закінчуватися протягом дня. Співробітник відреагував на запит і попрямував до складського приміщення для поповнення запасів. Трактувати цей час очікування як "ігнорування" є помилковим.
3. Щодо комунікації та пошуку локації. Центр працює згідно з чітким регламентом. В умовах акції зазначено: підтримка здійснюється виключно через месенджери. Відсутність відповіді на телефонні дзвінки — це не прояв "агресії", а дотримання правил роботи персоналу, який фокусується на обслуговуванні гостей у залі та обробці текстових запитів.
4. Щодо протоколу процедури. Масаж бамбуковими паличками — це інтенсивна лімфодренажна методика. Відчуття під час сеансу відповідають техніці виконання, яка спрямована на глибоке опрацювання м'язів, а не на поверхневу релаксацію.
Ми цінуємо якість наших послуг і сподіваємося на розуміння нашої бізнес-моделі.
Светлана Крамаренко
08.09.25 1
отзыв
Дякую! Було супер!!! Купувала дітям на заручини, вони в захваті, все було на високому рівні,дуже задоволені!!!
Вітаю!
Дякуємо, що поділились своїм враженням. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру відновлення та навчання SlimClub
02.12.25 22:55 Дякуємо за теплі слова! Ми дуже цінуємо, що Ви довірили нам організацію відпочинку для Ваших дітей. Приємно чути, що рівень нашого сервісу виправдав очікування та залишив яскраві емоції. Завжди раді бачити Вашу родину у нашому Центрі!
Анна
04.09.25 3
отзыва
Не один раз відвідували! Були і в чоловіків і в жінок ! Все дуже сподобалось , всі привітні та професіонали своєї справи ! Рекомендую .!!!
Адміністрація Центру відновлення та навчання SlimClub
02.12.25 22:59 Вітаємо! Вдячні за Вашу відданість нашому Центру. Нам надзвичайно приємно, що Ви відзначили професіоналізм усієї команди. Це підтверджує головне правило нашої роботи: стандарти якості є єдиними для кожного спеціаліста, незалежно від статі майстра. Завжди раді новим зустрічам з Вами!
Каріна
01.08.25 Були з чоловіком. Ми задоволені. Мені массаж робив майстер (чол.), такі лагідні у нього ручки. Дуже добре пропрацьовував проблемні зони. Чоловіку робила майстер (дів.), він теж у захваті. Порада: беріть цей сеанс массажу, не пошкодуєте, після массажу, як наново народилися, погляд на життя зовсім інший становиться. Дуже раджу скористатися цим купоном і беріть сеанс на 105 хв.
Добрий день, Каріна.
Дякуємо, що поділились своїм враженням. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру відновлення та навчання SlimClub
02.12.25 23:00 Вітаємо! Вдячні за такий натхненний відгук та чудову пораду майбутнім гостям. Ви абсолютно праві: програма на 105 хвилин дозволяє майстрам не просто пропрацювати проблемні зони, а й забезпечити глибоке розслаблення та повне перезавантаження організму. Раді, що Ви з чоловіком отримали цей ефект «оновлення» та залишилися задоволені роботою нашої команди.
Тетяна
07.07.25 19
отзывов
Хотілось би залишити відгук в цілому позитивний все сподобалось але…
На фото в рекламі що обгортання всього тіла а по факту лише бедра і ніде не вказувалось що тільки ця зона буде. Масажисти майстри своєї справи. Мені не вистачило роботи з верхньою зоною, лише від пояса до низу цього малувато. Це чисто моя думка).
Добрий день, Тетяна.
Дякуємо Вам за відгук. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.
Адміністрація Центру відновлення та навчання SlimClub
02.12.25 23:04 Вітаємо! Дякуємо за високу оцінку професіоналізму наших майстрів.
Водночас хочемо внести ясність щодо наповнення програми, щоб уникнути дезінформації. В описі послуги, яку Ви придбали, чітко та неодноразово вживається термін «локальні зони»:
«Розігрів шкірних покривів локальних зон»
«Сухий Пілінг локальних зон»
Поняття «локально» в естетиці тіла означає роботу з конкретними проблемними ділянками (стегна, сідниці, живіт), а не з усім тілом. Також у протоколі детально розписано таймінг: масаж голови, стоп та гомілок. Робота зі спиною чи плечовим поясом у цій антицелюлітній програмі не заявлена.
Ви отримали процедуру в повному обсязі, яка на 100% відповідає заявленому опису. Для опрацювання всього тіла рекомендуємо обирати відповідні програми загального масажу, а не локальної корекції.
Ксенія
14.06.25 Купила цю програму собі на день народження, дуже розчарована. Ніколи не думала що можу попасти в таку ситуацію. Рушники смердять, боялась щоб ще якоїсь зарази не підхопити, масажу голови я не відчула взагалі, ще й побили палками, було дуже боляче і все це за мої ще кошти. Дякувати Богу не пішла з чоловіком, бо він напевно б ті палки запхав масажисту кудись далеко. Залишилась ще на більшому стресі і відмивала ще ті так звані "масла" три рази. Просто жах. Дякую за зіпсований день. Знаю що погані відгуки ви не викладаєте але хоч почитайте
Добрий день, Ксенія.
Дякуємо Вам за відгук. Шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені. Будемо намагатися в подальшому тільки радувати Вас цікавими акціями.
Адміністрація SlimClub
28.08.25 14:37 Шановна пані!
Дякуємо вам за зворотний зв'язок. Ми щиро шкодуємо, що ваш візит до нашої студії залишив у вас негативні враження, особливо в такий особливий день, як День народження. Для нас надзвичайно важливо, щоб кожен клієнт почувався комфортно та задоволено, і ми обов’язково візьмемо до уваги всі ваші зауваження.
Хочемо зазначити, що масаж бамбуковими паличками — це унікальна техніка, яка має свої особливості. Ми завжди рекомендуємо клієнтам ознайомитися з протоколом програми перед її придбанням. У протоколі до цієї програми вказано, що окремі зони опрацьовуються масаж саме бамбуковими паличками, а не руками, що може викликати незвичні відчуття. Наша студія пропонує багато інших програм з різними техніками, і ми з радістю допомогли б вам підібрати щось більш відповідне вашим індивідуальним уподобанням.
Щодо олій, які ми використовуємо, — це гіпоалергенні та професійні засоби, розроблені спеціально для масажу. Вони мають легку текстуру і не залишають стійких запахів чи жирних слідів на одязі. Після процедури наші майстри завжди ретельно витирають клієнтів рушником і пропонують додатковий, щоб усунути залишки олії.
Ми дуже серйозно ставимося до гігієни. Усі наші рушники проходять повну професійну дезінфекцію та обробку після кожного використання. За 7 років роботи ми не отримували жодних скарг на неналежний стан, а також не мали жодних звернень від клієнтів з приводу інфекцій.
Ми ще раз висловлюємо своє співчуття з приводу вашого розчарування. Сподіваємось, що надалі ви знайдете програму, яка принесе вам лише позитивні емоції.
Марія
18.05.25 2
отзыва
Дуже сподобалось!
Розслабило і після масажу перестала боліти шия
Добрий день, Марія.
Дякуємо Вам за відгук. Ми дуже раді, що наші пропозиції корисні для Вас. Будемо намагатися і далі радувати новинками нашого сайту.
Адміністрація Центру відновлення та навчання SlimClub
02.12.25 23:06 Вітаємо! Це найкраща оцінка нашої роботи. Зняття напруги та больового синдрому в шиї свідчить про те, що майстер правильно визначив проблему та якісно пропрацював зону. Раді, що Ви відчули полегшення та релакс. Чекаємо Вас на підтримуючі сеанси для закріплення результату!
Тетяна
03.05.25 Шикарно розслабились з подругами. Місце, куди хочеться знову потрапити. Дуже дякую!!
Добрий день, Тетяна.
Дякуємо, що поділились своїм враженням. Цінуємо, що використовуєте знижки Покупон.


